Переглянути
Найсвіжіший номер
журналу "РІА-Львів"!

«Львівська гостинність» за європейським зразком визначатиме кращі заклади громадського харчування міста

У вересні  2015 р. вдруге стартує «Львівська гостинність» – ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування, метою якої є покращення роботи львівських ресторацій та кафе, а також поширення позитивного досвіду їх роботи.

«Львівську гостинність», під час якої вперше в Україні було проведено сертифікацію за німецьким зразком, започатковано 5 липня 2011 р. Комітетом з туризму Львівської торгово-промислової палати, німецькою Асоціацією готельно-ресторанного бізнесу землі Бранденбурґ (DEHOGA Brandenburg), Німецько-українським партнерським проектом у сфері бізнесу, Львівським туристичним альянсом, Центром Підтримки Бізнесу NewBizNet за партнерства Львівської міської ради.

Зразком для «Львівської гостинності» стала ініціатива «Бранденбурзька гостинність» у Німеччині, з допомогою якої DEHOGA Brandenburg підтримує рестораторів німецької федеральної землі у забезпеченні належної якості та маркетингу.

Сервіс-тест для закладів Львова відбувається в 4-х категоріях: ресторан, кафе, пивний ресторан/паб, кондитерська, участь в якому є добровільною.

Перед початком тестування ресторатори-учасники матимуть нагоду безкоштовно взяти участь у фаховому семінарі. Учасники самостійно обирають, за якою з категорій планують пройти тестування, оплативши частково витрати участі в проекті в розмірі 120 євро. Решту витрат у рамках ініціативи буде профінансовано за підтримки Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу.

Згодом, в рамках таємного візиту (mystery-check), заклади відвідує гість-тестер. Щоб отримати відзнаку, необхідно виконати щонайменше 70% вимог візиту. Тестування й оцінка якості проводяться щодо асортиментних пропозицій закладу, рівня якості його сервісу, атмосфери.

Серед переваг, які отримують підприємства-учасники, буде докладний експертний звіт, який формуватиметься на підставі тестування закладу. Він міститиме оцінку якості з погляду гостя і, таким чином, допоможе виявити «слабкі місця»,  віднайти потенціал для вдосконалення закладу і покращити якість сервісу в різних ділянках роботи. Окрім цього, заклади, які успішно пройшли тестування, отримають сертифікат якості «Львівська гостинність», який діятиме протягом 2016-2017 років. Розміщений на фасаді закладу, він є важливим маркетинговим та промоційним засобом. Так, досліджено, що у Німеччині ті ресторани, які успішно брали участь в ініціативі якості, змогли підвищити як популярність серед гостей, так і свій оборот в деяких випадках аж на 20%.

Під час вступного заходу ініціативи «Львівська гостинність», який відбудеться у вересні ц.р., представники DEHOGA Brandenburg та львівські організатори детально поінформують про зміст та переваги даної ініціативи, а також про тестування закладів. Окрім того, фірма «Moritz Hotelconsulting», яка проводила вишкіл і надавала консультацію закладам гастрономії та готелям в Україні перед проведенням ЧЄ-2012 року, проведе безкоштовний семінар на тему «Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому».

В кінці березня 2016 року відбудеться заключний етап проекту та будуть урочисто вручені сертифікати якості «Львівська гостинність».

 

Зацікавлені особи можуть звертатись до контактних партнерів:

Марта Науменко, Львівський туристичний альянс

Моб.: +38 063 867 6005

e-mail:

др. Андрій Янів, Німецько-український партнерський проект у сфері бізнесу

Моб.: +38 093 760 8880

е-mail: