Переглянути
Найсвіжіший номер
журналу "РІА-Львів"!

Львівська область – одна із лідерів за системою ProZorro

Рівненська і Львівська області стали лідерами за найвищою часткою оголошених тендерів в регіоні – 30% і 25%.

Про це повідомив сайт fakty.ictv.ua.

Експерти найбільшої з майданчиків системи ProZorro – Zakupki.Prom.ua спільно з Факти ICTV в межах спецпроекту Prozorra Україна проаналізували регіональні особливості проведення державних закупівель на Заході України за 6 місяців 2016 року. В Західний регіон увійшли 8 областей: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька.

«Головним» організатором тендерів в західному регіоні за півроку з часткою в майже 11% стало Міністерство енергетики та вугільної промисловості України. І це не дивно – у Львівській, Івано-Франківській та Волинській областях (частково і у всіх інших в регіоні) є значні запаси вугілля, нафти і газу. У п’ятірці найактивніших організаторів тендерів – Міністерство інфраструктури (9,7%), Львівська міська рада (6%), Львівська ОДА (3%) і АТ Ощадбанк (2,6%).

Динаміка оголошення торгів в першому півріччі 2016 року у заході України не була однорідною. Так, у Волинській, Львівській та Хмельницькій областях видимий сплеск відбувся в квітні, коли органи виконавчої влади та держмонополії за законом зобов’язали закуповуватися тільки через ProZorro.

 В цілому різниця в кількості закупівель між червнем і січнем в окремих областях виглядає наступним чином: у Волинській області їх стало більше в 13,5 рази, а у Львівській – в 8,7 рази.

Рівненська область закінчила півріччя з найвищою часткою оголошених тендерів в регіоні – 30%. На другому місці за часткою закупівель – Львівська область. На неї припало 25% тендерів.

Рейтинг по плановій сумі демонструє те, що у Львівській області здійснюється найбільша кількість високобюджетних закупівель. Тому саме ця область – лідер рейтингу з показником – понад 682 млн грн. За нею йде Рівненська область з 350 млн грн. А замикає трійку – Хмельницька область з 235 млн грн.