Переглянути Найсвіжіший номер журналу "РІА-Львів" безкоштовно!

Фейк-контроль

Підроблюють все без винятку: від акаунтів у соціальних мережах – до сумок і прикрас. Результати, звичайно, не смертельні, але розчаровують. Поговоримо на одну із найделікатніших тем – «фейковий одяг», та спробуємо навчитися відрізняти його від оригінального. А остерігатися вам підробок чи навмисно їх шукати – це особиста справа

Заявка на якість
Є безліч народних методів, щоб дізнатися, чи річ виготовлена з натуральної шкіри. Наприклад, потрібно підпалити виріб. Якщо горітиме – матеріал штучний. Та продавець у магазині навряд чи захоплено аплодуватиме такій ідеї. Відшукати «геніальний ніс», який зможе перевірити справжність парфумів, теж складно. Та й перечитувати із косметичною енциклопедією у руці зміст етикеток усіх 40 кремів на полиці магазину теж не станете. Є простіші, але доволі ефективні методи.
Перш за все, брендова сумка, навіть з колекції позаминулого року, не коштуватиме 700 грн. По-друге, не піддавайтеся на провокацію «брендових» магазинів, де продають відразу кілька відомих марок. Брендовий одяг, взуття та аксесуари реалізовують фірмові магазини, у яких при потребі ви отримаєте необхідну інформацію та консультацію. Часто на сайтах модних домів можна віднайти перелік місць, де продають їхні товари.
Обов’язково аналізуйте якість товару, адже брендові речі виготовляють лише з високоякісних матеріалів. Якщо є шви, то вони мають бути рівними та акуратними. Не може бути жодних ниток, які стирчать. Не полінуйтеся відшукати фірмовий знак. На етикетці може бути код, номер колекції чи голограма – ці деталі дозволяють додатково впевнитися у якості продукту. Наприклад, головною ознакою оригінальної сумки Chanel 2.55 є ярлик із номером, захований у кишеньці.
Щодо тканини, то у брендовому одязі чи аксесуарах вона якісна, приємна на дотик і переважно потребує особливих умов використання. Наприклад, дизайнерські сорочки не можна прати вручну, тому що тільки у професійній хімчистці зможуть делікатно очистити плями. А підробки можна прати навіть у пральній машині.

Вага упаковки
Виробники елітної продукції на пакуванні не економлять. Наприклад, брендову сумку спершу загортають у спеціальний мішечок, а потім кладуть у коробку з логотипом компанії. Парфуми ж, зазвичай, упаковують в поліетилен, на якому легко помітити штамп запаювання у формі прямокутника чи кола.

Гра у фейк
Для дизайнерів, підробки – це мозоль на бездоганній репутації. Але боротися із цим самостійно не вдається, бо фейк-ринок – окрема економічна сфера на світовому рівні. Страждають від нього як великі кутюр’є, так і молоді дизайнери. Наприклад, Джорджіо Армані поки що обмежився лише обуреними заявками до китайських чиновників після того, як йому запропонували купити годинник Armani всього за 18 євро. А от французький дизайнер Крістіан Лубутен пішов далі і організував справжнє шоу: прямо на вулиці величезний ескалатор знищив сотні фейкових пар взуття Christian Louboutin. Щодо українських дизайнерів, то з фейками ніхто не бореться: або не знають як, або й самі грішать, крадучи ідеї.

Наталія Пристанська
«RIA-Львів», № 40